شناخت عطرها

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021 – تاپ 10

پر فروش ترین عطرهای زنانه 2021

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021 در این مقاله برای شما معرفی شده اند . هر ساله مخاطبان و عطربازان زیادی از سراسر دنیا با توجه به سلیقه ی خودشان و همینطور عطرهایی که به عنوان امضا از سال های گذشته انتخاب کرده اند ، اقدام به خرید محصولات کمپانی های مختلف می کنند . آمار این کالاها توسط کمپانی ها و فروشگاه های آن ها ثبت می شوند .

انتخاب عطر از بین گروه های بویایی مختلف ، رایحه ها و نت های متفاوت ، کاری سخت و دشوار است . شما میتوانید این انتخاب را از بین پرفروش ترین عطرهای زنانه ، با توجه به سلیقه ی بویایی خودتان داشته باشید تا ریسک کمتری کرده و خرید موفق تری را تجربه کنید .

1.شنل کوکومادمازل ادوپرفیوم ( Chanel coco mademoiselle EDP ) :

شنل کوکومادمازل ادوپرفیوم هر سال به عنوان یکی از سه عطرهای پرفروش زنانه انتخاب میشود . این عطر پرفروش ترین عطر دنیا از کمپانی بزرگ فرانسوی شنل هست . رایحه ی ملایم و شیرین ، ترکیب رز پچولی و پرتقال دارد و ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ی آن ، یکی از ویژگی های برتر می باشد . این محصول تبلیغات بسیار گسترده ای توسط کمپانی شنل داشته ، که به عنوان کادوی سال نو و کریسمس هم زیاد انتخاب شده است .

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021

شنل کوکومادمازل

2.شنل نامبر فایو زنانه ( Chanel N.5 ) :

شنل نامبر فایو زنانه دومین محصول از پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021 انتخاب شده است . با این که این ادوپرفیوم رایحه و تم خاصی دارد و مناسب سلیقه های خاص پسند است ، باز هم امسال به عنوان دومین عطر پرفروش سال از کمپانی بزرگ شنل معرفی شد .

شنل نامبر فایو توسط مرلین مونرو معرفی شد و همین موضوع باعث محبوبیت این کالا در سراسر جهان شده است . نامبر 5 ادوپرفیوم رایحه ی چوبی آلدهیدی گلی پودری ، ملایم رو به گرمی دارد و از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است .

پرفروش ترین عطرهای سال 2021 کدامند ؟

شنل نامبر فایو

3.لانکوم لاویه ست بله ادوپرفیوم ( Lancome la vie est belle ) : 

بدون شک لانکوم لاویه ست بله ادوپرفیوم یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه با رایحه گرم است . همین محبوبیت و پرطرفدار بودن این عطر باعث شده که جز پرفروش ترین عطرهای زنانه قرار بگیرد . لانکوم لاویه بل رایحه ی گرم و شیرینی دارد ، بهترین فصل استفاده از آن پاییز و زمستان است . با توجه به پخش بوی بالای این محصول از کمپانی لانکوم ، یکی از گزینه های خوب شما برای پوشیدن در مهمانی هاست .

پرفروش ترین عطرهای زنانه

4.ایوسن لورن بلک اوپیوم ( Yves saint laurent black opium ) :

بلک اوپیوم ایوسن لورن رایحه ی گرم و شیرینی از ترکیب نت های خوشبوی قهوه و وانیل دارد . این عطر پرطرفدار و دوست داشتنی یکی از شیک ترین عطرهای زنانه با رایحه گرم است ، تعجبی ندارد که این محصول جز پرفروشترین عطرهای زنانه هر سال انتخاب شود .

رایحه ی شیک آن مناسب استفاده در مهمانی های شبانه و شبهای سرد پاییزی ، زمستانی می باشد . پخش بوی فوق العاده ی بلک اوپیوم طوری ست که اگر کسی از آن استفاده کند و از کنار شما رد شود ، به راحتی متوجه رایحه ی وانیل و قهوه می شوید . فلنکر های زیادی از بلک اوپیوم لانچ شده ، اما هنوز هم نسخه ی اولیه ی آن محبوبترین است .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند

ایوسن لورن بلک اوپیوم

5. میس دیور ادوپرفیوم ( Miss Dior edp ) : 

همیشه در لیست پرفروش ترین عطرهای زنانه ، یک یا دوتا از محصولات کمپانی بزرگ دیور قرار می گیرد . در این لیست هم پنجمین جایگاه از 10 عطر برتر ، به میس دیور ادوپرفیوم تعلق گرفته است . میس دیور 5 ورژن و فلنکر مختلف به طور کلی دارد که تبلیغات زیادی توسط کمپانی دیور برای این کالا انجام شده و چهره ی تبلیغاتی میس دیور هم ناتالی پورتمن زیبا و پرطرفدار است .

بطری این عطر بامزه و فانتزی طراحی شده و همین موضوع هم باعث فروش زیاد آن می شود . رایحه ی گلی رزی پچولی ، بدون هیچ نت سنگین و زننده ای دارد و جز عطرهای گران قیمت هم به حساب می آید .

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021

میس دیور ادوپرفیوم

6.کارولینا هررا گودگرل مشکی ( Carolina herrera Goodgirl ) :

یکی از مشهورترین عطرهای زنانه با رایحه گرم ، گودگرل مشکی از کمپانی آمریکایی کارولینا هررا هست ، که بی شک به عنوان پرفروش ترین عطرهای زنانه سال هم باید معرفی شود . رایحه ی گرم و تلخ و کمی شیرین ، تشکیل شده از نت های کاکائو قهوه وانیل بادام دارد .

ماندگاری این محصول طولانی مدت است و خط بوی قوی ای دارد . یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن گودگرل و فلنکرهای مختلف آن ، بخصوص بین خانم های جوان و شیک پسند شده ، شکل بطری آن است که شبیه کفش زنانه طراحی شده و روی میز آرایش خانم ها بسیار شکیل به نظر می رسد .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند ؟

گودگرل مشکی

7.ویکتوراندرولف فلاور بامب ( V & R Flower bomb ) : 

فلاوربامب از کمپانی ویکتور اند رولف رایحه ی پرقدرت و غلیظ و شیرین گلی دارد . نت های تشکیل دهنده ی آن باعث شده که رایحه ی سنگینی ارائه دهد ذ، اما بسیار خوشبو ، زیبا ، مدرن و شیک پسند هست . این ادوپرفیوم هم مناسب استفاده در مهمانی های رسمی و شبانه در فصل های سرد تر سال است .

بطری ، رایحه ، ماندگاری بالا ، پخش بوی زیاد و جعبه ی ان محصول ، ویژگی های منحصر به فرد آن برای کادو دادن به خانم های جوانی ست که دوست دارند در مهمانی ها شیک و خاص به نظر بیایند . اگر زوجی هستید که از انتخاب عطرهای جفت لذت میبرید ، ویکتور اند رولف اسپایس بامب مردانه یک انتخاب شایسته به عنوان جفت مردانه ی این عطر می باشد .

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021

فلاور بامب ویکتوراندرولف

8.تام فورد بلک ارکید ( Tomford black orchid ) : 

تام فورد بلک ارکید مشهورترین عطر شکلاتی ادویه ای دنیاست ، که هم بانوان و هم آقایان از آن لذت می برند و طرفدار با وفای آن هستند . رایحه ی سنگین ، شرقی و ادویه ای ، کمی چرمی بسیار ماندگاری دارد . ویژگی خوبی که بلک ارکید را در این لیست قرار داده اینست که بیشتر عطرهای کمپانی تام فورد گران قیمت هستند ، اما بلک ارکید از قیمت مناسب تری برخوردار است و همه ی افراد می توانند آن را داشته باشند .

قطعا شما باید از این محصول در شب های سرد زمستانی استفاده کنید ، چون در هوای گرم به دلیل سنگینی و گرمی رایحه ی آن ، ممکن است باعث سردرد برخی افراد حساس شود . اما اگر شما فردی علاقه مند به رایحه های شکلاتی و شیرین و خوشمزه ، مثل گودگرل و موگلر انجل ، هستید قطعا این عطر را می پسندید .

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021

تام فورد بلک ارکید

9. دیور جادور ادوپرفیوم ( Dior Jadore edp ) : 

دیور جادور مشهور و محبوب ، ادوپرفیومی به شدت شیک و خانومانه است که بین همه ی خانم های سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد ، و قطعا هر ساله یکی از پرفروش ترین ها می باشد . رایحه ی ملایم رو به گرم و شیرینی دارد که تشکیل شده از نت های تمشک و ماندارین و گلی است . این عظر هم ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی دارد و کادوی شایسته ای برای خانم های باکلاسی است که به لباس های مجلسی با رنگ طلایی ، مثل تبلیغات جادور ، علاقه دارند .

پرفروش ترین عطرهای زنانه سال 2021

دیور جادور

10.جورجیوآرمانی سی ( Giorgio Armani Si ) : 

جورجیو آرمانی سی یا اس آی یکی از پودری ترین عطرهای کمپانی آرمانی ایتالیاست که شما را یاد کافه گالری های ایتالیایی می اندازد . رایحه ی ملایم و گلی پودری دارد ، که حس لوازم میکاپ و پودرهای میکاپ و رژ های با کیفیت را برای شما تداعی میکند . این عطر بسیار مشهور با تبلیغات گسترده ی بازیگران بزرگ ، همیشه جز برترین محصولات کمپانی جورجیوآرمانی و پرفروش ترین عطرهای زنانه قرار می گیرد .

بهترین عطرهای زنانه گرم

اگر توجه کنید این 10 عطر ، شامل عطرهای مختلف از نظر رایحه ، گروه بویایی و کمپانی هستند . پس شما میتوانید با توجه به سلیقه ی بویایی خودتان و عطرهایی که داشتید ، انتخاب درست و بدون ریسکی داشته باشید . اگر این عطرها را تست کردید ، میتوانید نظرات خود را در پایان این مقاله با ما درمیان بگذارید و به این مقاله امتیاز دهید .

امتیاز محصول

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *