شناخت عطرها

بهترین عطرهای زنانه با رایحه گرم کدامند ؟ تاپ 10

بهترین عطرهای زنانه کدامند ؟

بهترین عطرهای زنانه با رایحه گرم تنوع زیادی از نظر نوع رایحه ، نت ها  و گروه بویایی دارند . هر کمپانی عطرهایی با طبع گرم و خنک و گروه بویایی های مختلف زنانه و مردانه تولید میکند ، که از در میان آنها همیشه چند عطر به عنوان محبوبترین ها بین مخاطبان انتخاب میشوند .

در این مقاله سعی داریم بهترین عطرهای زنانه با رایحه گرم را برای شما معرفی کنیم .

1.لانکوم لاویه ست بله ( lancome la vie est belle ) :

لانکوم لاویه ست بله جز پرفروشترین عطرهای زنانه  در هر سال معرفی می شود . این عطر رایحه ی گرم و شیرین وانیلی میوه ای دارد ، ماندگاری بالا و پخش بوی قوی آن جز محبوب ترین ویژگی های این کالا محسوب می شود .

بهترین عطرهای زنانه گرم

2.دیور پویزن گرل ( Dior poison girl ) : 

عطر دیور پویزن گرل یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه با رایحه گرم ، بین خانم های جوان است . این محصول از کمپانی بزرگ فرانسوی دیور رایحه ی شرقی وانیلی داشته و با تمی شبیه ایوسن لورن بلک اوپیوم ، فضای راک اند رول گونه ی خود را به عاشقان این سبک ارائه می دهد .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند ؟

دیور پویزن گرل

3.کارولیناهررا گودگرل مشکی ( CH Goodgirl ) :

گودگرل مشکی کمپانی کارولینا هررا طرفداران بسیار زیادی ، بخصوص بین خانم های جوان ، دارد . این عطر شامل فلنکرهای مختلفی ست که هر کدام هم نت ها و رایحه ی خاص خود را ، با حفظ امضای گودگرل ورژن اولیه ، که همان بوی قهوه و وانیل است ، دارند .

 

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند ؟

گودگرل مشکی

4.جورجیوآرمانی سی زنانه ( Giorgio Armani SI EDP ) :

سی یا اس آی از کمپانی بزرگ جورجیوآرمانی با رایحه ی بسیار شیک و شیرین مدیترانه ای پودری ، عطری دوست داشتنی و خانومانه می باشد . این محصول حس وقار و جذابیت را با توجه به حضور نت فریزیا و وانیل به اطرافیان شما القا می کند .

بهترین عطرهای زنانه گرم

جورجیوآرمانی سی ادوپرفیوم

5.ایوسن لورن بلک اوپیوم ( Yves Saint Laurent Black Opium ) : 

ایوسن لورن بلک اوپیوم با رایحه ی گرم و شیرین ، عطری شیک جذاب و جوان پسند است . حضور نت های قهوه ، وانیل و فلفل صورتی به راحتی شما را مجذوب خودش می کند . خط بو و ماندگاری بالایی دارد و می تواند عطر امضای مناسبی برای کسانی که عطرهای زنانه گرم میپسندند ، باشد .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند

ایوسن لورن بلک اوپیوم

6.گرلن مون زنانه ( Guerlain mon ) : 

یکی از بهترین عطرهای زنانه گرم ، بدون شک گرلن مون بوده که می توان آن را جز محبوب ترین عطرهای وانیلی به حساب آورد .  حس گلی و کمی پودری از زنبق و اسطوخودوس و تلخی ملایمی از چوب صندل در مون گرلن ترکیب شده و آن را خاص می کند .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند ؟

گرلن مون

7.هرمس مرولیس الکسیر دس مرولیس ( Hermes Elixir Des Marveilles ) : 

هرمس الکسیر دس مرولیس با رایحه ی گرم و شیرین چوبی شرقی ، عطری بی نظیر و ستودنی از کمپانی پر آوازه ی هرمس هست . ماندگاری و پخش بوی این کالا بسیار طولانی مدت و قوی بوده و تم چوبی بالزامیک مرکباتی شیرین کاراملی وانیلی ادویه ای دارد .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند

هرمس الکسیر مرولیس

8.دولچه گابانا دوان زنانه ( Dolce & Gabanna The One ) : 

دی اند جی دوان زنانه با رایحه ی گرم و شیرین میوه ای وانیلی یکی از بهترین عطرهای زنانه گرم ست . این ادوپرفیوم شیک ایتالیایی از نت های خوش بوی لیچی هلو و یاس و وانیل ساخته شده ، که حس بو کردن کیک وانیلی را به شما می دهد .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند

دی اند جی دوان زنانه

9.مارک جیکوبز دکادنس ( MARCJACOBS DECADENCE ) :

دکادنس از کمپانی آمریکایی مارک جیکوبز رایحه ی شیرین میوه ای پودری زمینی دارد . غلظت شیرین این عظر بالاست و برای کسانی که حساس هستند گزینه ی خوبی نمی تواند باشد ، اما اگر شما از رایحه های گرم و شیرینی در عطرهای زنانه که چاشنی نت های زعفرانی پودری زمینی دارد ، را دوست داشته باشید ، این عطر مخصوص شماست .

بهترین عطرهای زنانه گرم کدامند ؟

مارک جیکوبز دکادنس

10.موگلر الین ( Mugler Alien ) : 

الین از کمپانی بزرگ موگلر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه گرمی ست که نت یاس در رایحه ی آن غالب است . اگر بوی گل یاس را دوست دارید قطعا این عطر با توجه به ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارد ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند باشد .

بهترین عطرهای زنانه گرم

موگلر الین گرم و شیرین زنانه

این عطرهای زنانه جز پرفروشترین ها و محبوبترین های هر کمپانی ، بخصوص در کشور ایران هست . که از زمان تولیدشان تا به امروز هنوز هم طرفداران بسیار زیادی بین خانم های شیک پسند و جوان دارند . اگر میخواهید برای خانمی که رایحه ی گرم زنانه را میپسندد ، هدیه ای بخرید ، قطعا انتخاب شما از این لیست بهترین خواهد بود .

 

 

 

امتیاز محصول

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

1 دیدگاه در “بهترین عطرهای زنانه با رایحه گرم کدامند ؟ تاپ 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *