شناخت عطرها, وبلاگ

پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه سال 1401 – تاپ 5

عطر خنک زنانه

فصل های گرم سال که میرسه نوبتی ام باشه نوبت عطرهای خنکه ! انتخاب عطرهای خنک بخصوص برای خانم های ایرانی یکی از سخت ترین انتخاب هاست ، چون به ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم ها و ادوتویلت های خنک توجه ویژه ای می کنند . پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه رو در این مقاله برای شما بررسی میکنیم .

همونطور که هممون میدونیم عطرهای خنک موندگاری و پخش بوی کمتری نسبت به عطرهای گرم دارند اما بین عطرهای خنک هم نمونه های موندگارتری وجود داره که به همین دلیل جز پرفروش ترین عطرهای هر سال شناخته می شن !

در این مقاله قصد داریم به شما 5 تا از پرفروش ترین عطرهای خنکی که بین خانوم ها بسیار زیاد محبوب هستند رو معرفی کنیم تا شما هم انتخاب راحت تری داشته باشید .

فراموش نکنید که میتونید سوالاتتون رو داخل کامنت های سایت یا از طریق پیج اینستاگرام ما ازمون بپرسید و راهنمایی بگیرید .

 

عطر خنک دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه ( D & G light blue intense for women ) 

لایت بلو اینتنس زنانه خنک و شیرین

محبوبترین عطرهای خنک

عطر لایت بلو اینتنس زنانه از برند ایتالیایی دولچه گابانا یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه به حساب میاد که هر سال جز پرفروشترین عطرهای خنک انتخاب میشه ! این عطر رایحه ی مرکباتی گلی داره و ترکیب سیب سبز لیمو و یاس براحتی حس میشه . این عطر جز پرفروشترین عطرهای خنک زنونه به حساب میاد .

اما دلیل این محبوبیت چی میتونه باشه ؟ اولا رایحه ی این عطر اصلا اذیت کننده نیست و حس شادابی داره ، شیرین نیست و متمایل به ترشی لیمو و سیب سبز هست . دوما این عطر با اینکه جز عطرهای خنک هست اما ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی داره و اکثر کسایی که ازش استفاده کردن از ماندگاری لایت بلو اینتنس در هوای گرم بسیار راضی بودند .

 

عطر پرفروش دی کی ان وای بی دلیشز سبز ( Dkny be delicious )

بی دلیشز خنک

محبوبترین عطرها

دی کی ان وای بی دلیشز سبز یکی از پرفروش ترین عطرهای خنک دنیاست . این عطر با بوی غالب سیب سبز و خیار خودش توی هوای گرم غوغا میکنه و به دوست و همراه همیشگیتون تبدیل میشه ! حس میکنم یکی از دلیل های انتخابش حتی شکل بطری هست که شبیه سیب سبزه و حتی رنگ جذابش !

رایحه ی خنک و میوه ای داره و حتی میشه لطافت رو هم از رایحش دریافت کرد . حس خیلی خوبی میده و موندگاری و پخش بوی خیلی خوب و راضی کننده ای بین مخاطب های ما داشته ، اونقدر که دکانت بی دلیشز رو برای شما موجود کردیم تا بتونید در حجم کمتر هم ازش داشته باشید و لذت ببرید .

 

عطر ایوروشه اویدنس زنانه ( yves rocher evidence ) از محبوبترین عطرهای خنک

عطر خنک اویدنس ایوروشه

پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه

اویدنس ! یکی از محبوبترین عطرهاست نه ؟ حس کن وسط گرمای تابستون وارد یه گلفروشی خنک میشی که پر از گلهای سفید و خوشبو هست و چند دسته گل رز صورتی اون وسط هست که بوشون توی فضا پیچیده و با گلهای دیگه ترکیب شده ، حس شادابی و حال خوبت رو تصور کن ، این همون حسی هست که از اویدنس ایوروشه میگیری !

اویدنس ایوروشه هم جز پرفروشترین عطرهای خنک هست که مخاطب های ما از پخش بو و موندگاریش بسیار زیاد راضی بودند ، اینو بگم که دکانت اویدنس هم توی سایز های 5 میل و 10 میل موجوده میتونی برای تست تهیه کنی و ازش لذت ببری !

 

عطر محبوب جنیفر لوپز استیل ( jennifer lopez still ) جز پرفروش ترین عطرها

پرفروش ترین عطرهای خنک

پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه

جنیفر استیل رو میتونیم بگیم تاپ عطرهای سلبریتی و خنک بخصوص بین خانم های ایرانی ! طرفداران این رایحه خودشون میدونن از چی دارم میگم ! رایحه ی خنک و شیرین یاس و چای ! بسیار دوستداشتنی و به شدت به صرفه ! این عطر جز پرفروشترین عطرهای سال هست . همیشه محبوب و دوست داشتنیه و از محبوبیتش کم نمیشه !

موندگاری و پخش بوی بالایی داره و عملکردش در هوای گرم ستودنیه ! علاوه بر اینکه با توجه به سلبریتی بودن هزینه ی مناسبی داره و میتونید برای خودتون تهیه کنید و کل بهار و تابستونتون رو با رایحش خاطره بسازید .

 

عطر شیسیدو زن ( shiseido zen ) یکی از پرفروش ترین عطرها

پرفروش ترین عطرهای خنک

پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه

یکی دیگه از پرفروش ترین عطرهای خنک سال قطعا شیسیدو زن زنانه هست . این عطر به دلیل شباهت زیادی که به رایحه ی شنل کوکومادمازل داره محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده ! رایحه ی این عطر بسیار متعادله ، شیرینی زننده و سردرد آوری نداره و خنکی رایحه بسیار مناسب فصول گرم و استفاده ی روزانه هست .

موندگاری و پخش بوی خوبی داره ، رایحه ترکیب پرتقال ، آناناس ، رز و یاس و نت های خوشبو و فوق العاده ی زیادی هست که در نهایت خنکی و شادابی رو به شما ارائه داده ! این عطر پرطرفدار هم برای کسایی که به رایحه های سنگین حساسیت دارن خیلی مناسب هست .


عطرهایی که برای شما مثال زدیم چندین سال پشت سرهم جز پرفروش ترین و محبوبترین عطرهای زنانه برای استفاده در فصل بهار و تابستان شده اند . بین مخاطبین ما افراد زیادی هستند که این عطرها را به عنوان عطر امضا انتخاب کردند و با آنها خاطره های بسیار زیادی ساختند .

امیدواریم این مقاله به شما برای انتخاب عطر تابستانی کمک کرده باشه ! اگر دوست داشتید میتونید که نظراتتون رو برای ما کامنت کنید بسیار خوشحال میشیم 🙂

امتیاز محصول

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *