وبلاگ

عطر امضا چیست ؟ 4 سوال مهم در انتخاب عطر امضا

عطر امضا چیست

این روزها راه های زیادی وجود داره که می تونید سبک منحصر به فرد خود رو ایجاد کنید. نحوه لباس پوشیدن ، نحوه آرایش موها ، حتی نحوه راه رفتن و صحبت کردن. اما بوی شما چطور است؟ یافتن یک عطر امضا شده می تواند راهی منحصر به فرد برای اطلاع رسانی به مردم در مورد شما باشد.

یک دلیل بسیار خوب وجود داره که صنعت عطر بسیار بزرگ و گسترده هست : ما دوست داریم بوی خوب بدهیم. و اکنون داشتن رایحه منحصر به فرد خاص شما محبوبیت بیشتری پیدا کرده .

به هر حال ، چیزهای زیادی برای انتخاب وجود داره! البته ، شما احتمالاً صاحب بیش از یک بطری عطر هستید و احتمالاً از پوشیدن رایحه های مختلف بسته به روحیه یا موقعیت خود لذت می برید. اما آیا به این فکر کرده اید که عطر شما در مورد شما واقعاً چه می گوید؟

  • آیا باید عطر امضا داشته باشید ؟

شاید متوجه شده باشید که چگونه یک عطر یا بوی خاص شما را به یاد کسی می اندازد. این به این دلیل است که حس بویایی ما بیشترین ارتباط را با حافظه دارد. به همین دلیل است که رایحه امضاء یک راه عالی برای به یاد آوردن یادآوری ماندگار از خود در هر کجاست.

این عطر عمیقا شخصی ست که همه با شما در ارتباط هستند. حتی وقتی حضور ندارید به خاطر آن به خاطر خواهید ماند. نکته جالب این است که شما به طور فیزیکی “بوی امضا” را از ابتدا ایجاد نکرده اید. حتی لازم نیست پول زیادی خرج کنید! این فقط یافتن و انتخاب رایحه ای است که منعکس کننده شما و آنچه شخصیت شماست ، می باشد.

بنابراین ، آیا عطر “امضا” دارید؟ اگر نه ، پس این نوشته راهنمای شماست !

  • چطور باید عطر امضاتون رو انتخاب کنید ؟

میلیون ها عطر وجود دارد که می توانند انتخاب عطری را که شما را نمایان می کند ، بسیار کارساز کنند. اما وقتی بدانید به دنبال چه چیزی هستید ،این انتخاب میتواند بسیار آسانتر شود .

به هر حال عطر امضای شما لزوماً عطری نیست که هر روز صبح به آن می رسید. یک عطر واقعی باید نشان دهنده شخصیت و حس سبک شما باشد.

  • سوالاتی که بهتون کمک میکه عطر امضاتون رو تشخیص بدید :
  1. کدوم گروه بویایی عطرها مناسب شماست ؟

آیا به گلها علاقه دارید؟ ادویه ها؟ تم مشکی یا تم مرکباتی؟ یک راه عالی برای تشخیص اینکه چه رایحه هایی برای شما جذاب هستند این است که به سادگی به یک فروشگاه عطر بروید و آنها را امتحان کنید.

کدام یک بیشتر برای شما جذاب است؟ به شخصیت و علایق خود فکر کنید. اگر عاشق ساحل هستید ، ممکن است رایحه ای گرم و گرمسیری مانند نارگیل را ترجیح دهید. اگر اهل خارج از منزل هستید ، ممکن است طبیعت چوبی طبیعی تری داشته باشید که بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید.

چه شما تیره و مرموز باشید ، چه عاشق باشید ، چه فقط اسپرت و خاکی ، یک عطر مناسب شما همیشه وجود دارد.

2.کی و کجا باید عطر امضاتون رو استفاده کنید ؟

آیا می خواهید یک عطر جذب کننده داشته باشید که در شهر استفاده کنید ؟ یا فقط می خواهید یک عطر تمیز و تازه در دفتر کار و محیط رسمی هر روز استفاده شود؟ یا شاید یکی از هر کدام؟

حتی اگر برای مناسبت های مختلف از عطرهای مختلف استفاده می کنید ، باز هم باید هرکدام را متناسب با شخصیت و سبک خود انتخاب کنید. مطالب مربوط به آنها را به صورت آنلاین بخوانید و مشاوره بگیرید ، سپس آنها را در فروشگاه یا نمونه های آنلاین آزمایش کنید تا ببینید آیا مناسب شما هستند.

3.عطر امضای خود را چه مدت باید استفاده کنید ؟

انتخاب عطری “مد روز” بسیار وسوسه انگیز هست ، اما این عطرها فقط یک یا دو فصل دوام می آورند. عطری با عطر و بوی خوش که مناسب زمان های مختلف باشد. همچنین باید به قدرت عطر فکر کنید. یک عطر باید با ظرافت پشت سر شما بچرخد و رایحه ی آن طوری نباشد که همه را خسته نکنید!

به خاطر داشته باشید ، این عطر است که باعث می شود مردم به شما فکر کنند.

4. عطر  امضای شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟
  • بهتر است یک عطر چهارفصل انتخاب کنید
  • نهایتن 3 عطر را برای انتخاب برگزینید
  • ابتدا از عطرهایی با رایحه ی لایت تر و خنک تر و سبک تر شروع کنید
  • به هر عطر زمان بدهید تا خودش را برای شما نشان دهد روی پوستتان بنشیند و نظر شما را در روزهای مختلف و شرایط محیطی مختلف به خود جلب کند
  • دانه ی قهوه بو نکنید این کار اشتباه است و ظرفیت بویایی شما را اشغال میکند
  • عطر امضای خود را از بین عطرهای در دسترس و با توجه به بودجه ی خودتان انتخاب کنید
  • همیشه این مورد را در نظر بگیرید که ماندگاری عطرها در شرایط مختلف متفاوت هست و به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد

در اینجا میتوانید از تیم ما با توجه به رایحه ای که دوست دارید و هزینه ی مدنظر شما مشاوره ی تخصصی بگیرید .

عطر امضای شما و رایحه ای که انتخاب کردید چیست ؟ در کامنت ها با ما به اشتراک بذارید .

امتیاز محصول

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *